Державна податкова інспекція у м. Полтаві інформує
Єдиний соціальний внесок – подання звітів та сплата
Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує платникам єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що нараховані за відповідний календарний місяць суми єдиного внеску сплачуються страхувальниками не пізніше 20 числа наступного місяця. Платники під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) одночасно з видачею зазначених сум зобов’язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для відповідних платників. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці.
Страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Оскільки 20 липня 2014 року припадає на вихідний день, то граничний термін сплати сум ЄСВ, нарахованих за червень 2014 року, припадає на 18 липня, а граничний термін подання звіту з ЄСВ за червень 2014 року – на 21 липня.
Щодо збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб’єкти підприємницької діяльності, незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово–роздрібній торгівельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво. Збір обраховується за ставкою 1,5% від виручки (товарообороту), одержаних на всіх етапах реалізації даної продукції, у тому числі за операціями, що не передбачають оплати в грошовій формі. Розрахунок по збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства щомісячно подається до органу Міндоходів за місцем реєстрації суб’єкта господарювання в термін не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним. Даний збір сплачується до державного бюджету протягом 10 днів після настання граничного строку подання розрахунку.
На обліку в Державній податковій інспекції у м. Полтаві перебувають 395 платників збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. Протягом січня-червня 2014 року ними задекларовано та сплачено до державної скарбниці збору в сумі майже 3 мільйони гривень.
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
